malas

Thursday 1 September 2011

Kenangan

Kenangan bersama kawan2 seperjuangan di Jepun..Job Hunting di Tokyo anjuran MSAJ pada 11/08/2011 yg lepas
ni waktu berbuka puasa dkt restoran Thai dkt stesyen ShinOkubo..mmg terbaik masakan dia

Sekejap betul masa berlalu,pejam celik pejam celik dh habis bulan puasa..rindu plak bulan puasa..errmm..belum terlambat aku rasa untuk ucapkan

Selamat Hari Raya Aidilfitri terutamanya utn keluarga tercinta, utk si dia & utk mereka2 yg mengenali diri saya
& x lupa utk semua muslim diluar sana
maaf zahir & batin atas silap & salah saya
dan saya mendoakan agar ibadah kita di bulan Ramadhan yg lepas diterimaNya

Raya tahun ni x seperti tahun lepas & 2 tahun lepas..tahun ni aku tidak pulang ke tanah air Malaysia, & hanya beraya di Jepun..Alhamdulillah walaupun beraya di Jepun semuanya lengkap..dari sembahyang raya & jamuan raya, open house semua ada..dapat la merasa suasana raya..cuma x dgr budak2 main mercun je..padahal aku sdiri pn pau adik aku pnyer mercun kadang2 lepas gian klau kt malaysia..haha

Tanpa keluarga tercinta rasa sedikit kosong

Aku dh pernah beraya kt Jepun ni waktu 1st year smpai Jepun dulu..waktu tu xleh buat ape..raya time waktu ade klas..raya kt klas je la..igt lg time 2..pegi kelas sebab nk tulis kedatangan je..mmg kepala kt Malaysia dh..haha

Itu sajelah utk kali ni..ade lg gmbr2 ramadhan nnti aku update post lain..SELAMAT HARI RAYA sekali lagi!

ohh lupa..job hunting 2 dh ade keputusan..Alhamdulillah!

2 comments: