malas

Sunday 14 March 2010

一人旅

setelah sbln lbh ckit agknya cti ni..aku asyik dk tdo bgn mkn..pstu ade la bnda2 lain jarang2...xde prgi mana2 pn..ade la pergi shopping2 kt max value(supermarket utk beli mknn je pn..haha)...shopping yg plg jimat skali..kebosanan aku pn dh tahap bayau dh ni..akhirnya mlm esk aku akn berjalan ke kansai&tokyo..klau kt mlysia pn aku ni bkn jenis ddk rmh..bkn jenis suka mngadap komptr..bkn jenis suka main game..yg plg aku suka..jalan2 cari mkn..xpn jln2 cari masalah..ermm..ntah mcm mana smenjak dtg jpun ni blh plak aku ddk je terperap kt rmh ni..klau kt mesia srius kaki aku akn jd gatal2 utk melangkah keluar...haha..tp sbb kekurangan member2 diluar sana yg membolehkan aku ni ddk je kt rmh skrg..ye la kan..kt mlysia lain..jepun lain..org kate ape..masuk kandang kambing mengembek..msk kandang rimau?......haa...ko msk la..aku xnaakkk~~haha..itu sahaja..lps ni jarang la kot update blog..それじゃーまた

No comments: