malas

Monday 29 March 2010

TokyoDisneyLand(part1)

smbngn kpd pemanasan blog pd post sblm ni...jen3..ni dia Tokyo Disneyland..(x suspen pn!!)..aku pergi berdua ngan dia..kt ats 2..hehe..klau pegi berdua ngan laki lain plak critanya ye..haha..errmm..sblm pergi tkyo haritu aku singgah kt osaka dulu..2hari..lps 2 bli tiket bas return pakej skali tkt msk disney land..jd mrh ckit la..naik bas dr osaka 9mlm smpai dpn disneyland 7pg..sblm pergi cuaca dh x sejuk sgt dh..so aku pn dgn berasa kebalnya pkai la pakaian ala-ala-xbijak ke disneyland..smpai2 kt tokyo disneyland pagi2 buta 2..perghh~~sejuk smpai meleleh air hidung aku...wa kena beb!..mmg mnggigil la..berpeluk tbh pn xde kesan..nk pluk tiang org jepun kata gila plak..so bertahan je la ...
dk tggu2 gate bukak 2..mmg rmai giler org2 bru smpai..igtkan xde org sgt..skali~~bdk2 skolah pn rmai giler..diorang buat lawatan rmai2...lawatan-sambil-main org kate..bkn smbil bljr dh 2 klau ke disneyland..kan?awal2 msk 2 dlm pkl 9pg..msh sjuk lg..tp bila dh tgh hari ckit..makin pns la..alhmdulillah..blh la jln2 dan lari2 ala2-hindustan...haha..ermm..nk crita smua pnjg sgt plak aku membebel...so tgk2 la gmbr2 kt bwh 2...gmbr2 pn bnyk sgt..aku upload je la yg mana sempat..






gmbr matsaleh ni aku amik time dia tgh buat arca-kaca...patung2 disney smua dia buat..mnarik jgak...


gmbr2 seterusnya nnti aku buat dlm post sterusnya...penat gak nk siapkan ni..bnyk sgt gmbr nk kna plh..tggu plak kemunculan gmbr2 mlm yg berwrna wrni sedikit..ジュンパ.ラギ!

No comments: